دوشنبه, 27 مرداد 1399 04:53

ویژه نامه افق مکث با موضوع آسیب شناسی تبلیغات انتخاباتی منتشر شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

اولین ویژه نامه از پژوهشنامه تخصصی مساله شناسی  افق مکث در سال 96 با موضوع آسیب شناسی تبلیغات انتخاباتی، اصول و راهکارها چاپ و منتشر شد.

  این ویژه نامه که توسط دکتر سیداحمد حبیب نژاد عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و با همکاری جمعی از دستیاران و همکاران موسسه صراط مبین به رشته تحریر درآمده است در شش گفتار، ضمن آسیب شناسی و معرفی نقاط آسیب زا در روند تبلیغات انتخاباتی، به ارائه راهکار جهت برون رفت از وضعیت موجود پرداخته است.

نگارنده در گفتار اول این پژوهشنامه به مفهوم شناسی و مبانی نظری انتخابات پرداخته و ضمن تعریف دقیق از مفاهیم این حوزه، مسائلی از قبیل پیشینه انتخابات، ترمینولوژی تبلیغات انتخاباتی، پیشینه تبلیغات انتخاباتی و ... را مورد بررسی قرار داده است.

 درگفتار دوم به تبلیغات انتخاباتی از دیدگاه رهبران انقلاب پرداخته و در گفتار سوم در بحث اصول تبلیغاتی انتخاباتی، مباحثی از قبیل اصول اخلاقی و معرفتی و الزامات کلی حقوقی تبلیغات انتخابات را مورد نظر قرار داده است. گفتار چهارم و پنجم این پژوهشنامه مهم ترین آسیب های تبلیغات انتخاباتی مانند آسیب های تقنینی، فرهنگی و اجتماعی، اخلاقی و در نهایت آسیب های اقتصادی را بررسی می کند؛ و نهایتا درگفتار ششم راهکارهای رفع آسیب های تبلیغات انتخاباتی ارائه شده است.

برای تهیه این محصول می توانید با دفتر پژوهش نامه به شماره 02532910663 تماس حاصل نمایید

خواندن 1347 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.